فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1403/1/15

اکنون می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید

ChatGPT در سال 2022 معرفی شد. از آن زمان تا کنون چت‌بات هوش مصنوعی OpenAI راه طولانی را با مجموعه‌ای از ویژگیهای جدید پیموده است. شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی آمریکایی همچنان به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد، زیرا اکنون می‌توان بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید. آخرین به‌روز‌رسانی به تدریج منتشر می‌شود، اما با برخی اشکالات همراه است.

OpenAI در یک پست وبلاگی می‌گوید هدف آن این است که هوش مصنوعی را دردسترس هر کسی که در مورد قابلیت‌های آن کنجکاو است، قرار دهد. پیش از این، کاربران مجبور بودند برای دسترسی به ChatGPT یک حساب OpenAI ایجاد کنند. با این حال، در آینده نیازی به این کار نخواهد بود. کاربران می توانند بلافاصله بدون نیاز به ثبت نام شروع به استفاده از ChatGPT کنند. بازدید از وبسایت ChatGPT شما را مستقیماً به صفحه اصلی چت ربات هوش مصنوعی می‌برد.

با این حال، استفاده مستقیم از ChatGPT بدون ایجاد حساب کاربری با مشکلاتی همراه است. چت‌بات در این حالت نمی‌تواند چت‌ها و مکالمات صوتی شما را ذخیره کند یا به اشتراک بگذارد. فراموش نکنید که به‌طور پیش‌فرض، OpenAI از آنچه به ChatGPT می‌گویید برای بهبود مدل‌های خود استفاده می‌کند. بنابراین اگر نمی‌خواهید تعامل شما با ربات چت ضبط شود، می‌توانید آن را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

TechCrunch گزارش می‌دهد که سیاست‌های محافظت از محتوای محدودتری نیز وجود خواهد داشت. از این رو، توصیه می شود در صورت استفاده مکرر از ChatGPT از طریق حساب کاربری وارد شوید. گفتنی است که سایر محصولات OpenAI مانند DALL-E همچنان نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارند. بنابراین آخرین به‌روزرسانی هنوز برای کسانی که زیاد به ChatGPT اعتماد ندارند، مفید است. علاوه بر این، استفاده از سایر سرویس‌های OpenAI، مانند سرویس شبیه‌سازی صدای هوش مصنوعی جدید Voice Engine و پلتفرم ایجاد ویدیو Sora، به تعداد محدودی از کاربران محدود می‌شود.

ChatGPT همچنان یک چت‌بات محبوب هوش مصنوعی در سطح جهان است. گفته می‌شود که بیش از 100 میلیون نفر از 185 کشور در هفته از آن استفاده می‌کنند. ChatGPT این روزها با Gemini گوگل و Copilot مایکروسافت رقابت می‌کند.

کد خبر 213030115.563

هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیچت جی پی تی
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر