فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری خبر:
1402/12/15

ساخت وب سایت در چند ثانیه؛ هوش مصنوعی باردیگر نگاه‌ها را خیره کرد

یکی از سرویس‌های هوش مصنوعی جدید به شما امکان می‌دهد که در زمانی بسیار کوتاه، وب‌سایت بسازید.
به‌لطف هوش مصنوعی، حالا می‌توانید صرفاً با بهره‌گیری از دستور متنی، وب‌سایتی کامل شامل تصویر و بقیه‌ی جزئيات تولید کنید. ساخت وب‌سایت با ابزار جدید رایگان است؛ اما برای اضافه‌کردن قابلیت‌هایی مثل سیستم پرداخت یا استفاده از دامنه‌های مختلف باید یکی از طرح‌های اشتراکی Wix را تهیه کنید.
قیمت سرویس اشتراکی از ۱۷ دلار در ماه برای طرح Light شروع می‌شود. این طرح شامل دو گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و چند ابزار ساده‌ی بازاریابی است. بهترین طرح که ۱۵۹ دلار قیمت دارد و Business Elite نامیده می‌شود، قابلیت‌های پیشرفته‌ی تجارت الکترونیک و سیستم‌های سطح بالای تجزیه‌و‌تحلیل سایت را ارائه می‌دهد.
به‌منظور ساخت سایت صرفاً کافی است روی گزینه‌ی Create with AI کلیک کنید و به چند سؤالی که چت‌بات از شما می‌کند، پاسخ دهید. به گفته ی زومیت ، این سؤالات شامل چنین مواردی می‌شود: اسم سایت چه باشد؟ موضوع سایت چیست؟ این سایت چه هدف‌هایی را دنبال خواهد کرد؟
پس از طی‌کردن مراحل اولیه، هوش مصنوعی مذکور تنها در چند ثانیه وب‌سایت مدنظر شما را می‌سازد. درادامه، امکان ویرایش بخش‌های مختلف سایت به روش سنتی وجود دارد (مثلاً می‌توانید تم سایت یا چینش بخش‌های مختلف را تغیی دهید). با بهره‌گیری از DALL-E و ChatGPT می‌توانید عکس و متن مناسب هم خلق کنید.
کد خبر 213021215.569
هوش مصنوعیمرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعیمرکز هوش مصنوعیطراحی سایت
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر